הסרת שיער בלייזר בחיפה

הסרת שיער בלייזר בצפון

הדרך להשגת מראה עור חלק ויפה.
Gentle hair removal, טכנולוגיית הלייזר המתקדמת בעולם להסרת שיער.
המכשיר מכוון לייזר ישירות לזקיק השיער וגורם להרס הזקיק ללא כל נזק לרקמה הסובבת.

התוצאה:

  • עור חלק יותר ונקי משיער לא רצוי.
  • יעילות מוכחת.
  • הסרת שיער מהירה במיוחד.

כיצד פועלת טכנולוגיית Gentle hair removal?

ידית הלייזר מופעלת על ידי איש צוות. קרן הלייזר מועברת בצורה ממוקדת, נקלטת בזקיק השיער והופכת לחום.
החום פוגע בזקיק השערה בצורה ממוקדת וללא פגיעה ברקמה הסובבת.
אדמומיות קלה באיזור הטיפול עשויה להופיע מיד בתום הטיפול, אדמומיות אשר חולפת על פי רוב תוך מספר דקות עד מספר שעות.

לייזר להסרת שיער – האם הטיפול כואב?

הסרת שיער בטכנולוגיית Gentle hair removal כוללת מערכת קירור דינמית ייחודית ומוגנת בפטנט, אשר מקררת ומכינה את העור באזור המטופל באמצעות התזה מבוקרת של תרסיס קירור בפרקי זמן קבועים מראש (מאיות השניה) לפני ואחרי פולס הלייזר.
מערכת הקירור מסייעת להבטיח שהטיפול בטכנולוגיית Gentle hair removal יהיה יעיל ונוח.

האם עליי לנקוט באמצעי זהירות במהלך הטיפול של הורדת שיער בלייזר?

יש להימנע מהבהרה, מריטה או הסרה בשעווה של השיער במהלך 4-6 שבועות לפני כל טיפול. לאחר שיזוף מומלץ להמתין עד לדהיית השיזוף טרם תחילת הטיפול.

כמה זמן אורך טיפול של הסרת שיער ולכמה טיפולים אזדקק?

זמני הטיפול עשויים להשתנות בהתאם לצרכים של כל מטופל. צמיחת השיער מתמעטת מטיפול לטיפול כאשר מספא הטיפולים הדרוש תלוי בסוג השיער, גוון השיער, מיקום השיער בגוף וגוון העור.
לעוד מידע על הסרת שיער בלייזר בצפון התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם!

טיפולים קוסמטיים באיכות גבוהה

עם ניסיון מצטבר של 21 שנים בעולם הקוסמטיקה, אצלנו בחברת  סבטלנה קוסמטיקס דואגים לשדרג ולשפר את השירותים והטיפולים שלנו. כל הטיפולים שלנו נעשים על ידי מומחים אשר הוכשרו בתחום. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולבוא לשלב בהצלחה בין אורח חיים בריא לבין מראה מרשים. אתם מוזמנים לפנות אל סבטלנה קוסמטיקס המנוהלת על ידי סבטלנה ריימן, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת P.M.E. לפרטים ומידע נוסף, תוכלו ליצור קשר באמצעות מספר הטלפון אשר מופיע באתרנו.

 

הסרת שיער בלייזר בחיפה

מתעניינים בשירותי הסרת שיער בלייזר בחיפה? המודעות לאסתטיקה הולכת וגוברת לאורך השנים האחרונות. וזאת, כאשר אחד הביטויים הבולטים לכך הינו הסרת השיער המיותר מהגוף על ידי לייזר. חודשי הקיץ מתקרבים וברצונכם להסיר כל שערה לא במקום? חולמים על גוף חלק ונעים למגע? כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר, מוזמנים לפנות אל סבטלנה קוסמטיקס. עסק זה מנוהל על ידי הקוסמטיקאית הפרא רפואית סבטלנה ריימן. מומחית זו הגיעה אל תחום הקוסמטיקה והיופי עם תשוקה ואהבה למקצוע. כמו כן, היא מקפידה על סטנדרט עבודה גבוה.

הסרת שיער בלייזר בחיפה מחירים במבצע 

הסרת השיער בלייזר מחזיקה ביתרונות רבים. החל מעור חלק, נעים ונקי ועד יעילות המוכיחה את עצמה – מדובר בפתרון מומלץ ביותר. כדי לקבל על כך ייעוץ מקצועי מוזמנים ליצור קשר עם סבטלנה קוסמטיקס.הסרת שיער בלייזר בחיפה: להשיג את התוצאה הרצויה

אנו רואים את הפרסומות והסרטים עם הדוגמניות בעלות השיער הגולש – וחולמים שבבוא הזמן גם לנו יהיה שיער מרשים. עם זאת, כאשר מופיעות שיערות סוררות באזורים אחרים מלבד הראש, אנו כמובן נמהר להוריד אותן בעצמנו – פעולה אשר כמובן רק תגביר את קצב צמיחת השערות. מה נותר לנו לעשות? מה נדרש מאתנו לעשות כדי להראות אטרקטיביים בבגד הים? אין ספק, שירותי הסרת שיער בלייזר בחיפה הם המענה המקצועי והמקיף ביותר.

כאשר אנו מדברים על הסרת שיער באמצעות לייזר, הכוונה היא לשימוש באנרגיית חום; אנרגיה אשר מטרתה להרוס את זקיקי השיער – ולמנוע את הספקת הדם אליהם. כך, הזקיקים לא יצמחו עוד בעתיד והעור יהיה חלק ונעים למגע. במקביל, נדגיש כי ישנם מספר היבטים אשר יכולים לתרום להצלחת ההליך, כאשר צבע השער והעור מחזיקים בחשיבות רבה. במילים אחרות, היבטים אלו קובעים את עוצמת קרן הלייזר בה הצוות המקצועי ישתמש בעת הטיפול.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על הליך זה? מחפשים אחר צוות המומחים אשר יבצע את העבודה כהלכה? בראש ובראשונה, מומלץ לפנות אל סביבתכם הקרובה ולבקש המלצות. כמו כן, ניתן לסקור את הדפים העסקיים השונים ולהתרשם מהניסיון של החברות הרלוונטיות.הסרת שיער בחיפה

מעוניינים לעבור הסרת שיער בלייזר בחיפה? במקום לבלות שעות ארוכות בגילוח, מריטה או בשעווה, בזכות הסרת השיער תיהנו מאיכות חיים גבוהה. מעבר לכך, טיפול זה יעניק לכם מראה אסתטי – וגם תיראו נהדר. לקבלת פרטים נוספים, ניתן לפנות אל סבטלנה קוסמטיקס. לצד טיפולי הסרת שיער בלייזר, מרכז זה מציע טיפולים נוספים כדוגמת הצרת היקפים בגלי רדיו, מילוי קמטים, המסת שומן ללא ניתוח, מילוי קמטים וטיפולי בוטוקס.

הסרת שיער בלייזר בצפון במכוון הקוסמטיקה של סבטלנה קוסמטיקס תעזור להכין אותך לקיץ

לקראת חודשי הקיץ, רצוי להתכונן כראוי – ולהתעניין בכל הנוגע אל הסרת שיער בלייזר. במקום לגלח או למרוט את השיער, ולסבול מהפצעונים המגיעים לאחר מכן, מומלץ להצטרף למאה ה-21 – ולהסיר את השיער בגוף באמצעות לייזר. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אל סבטלנה קוסמטיקס. מרכז זה מנוהל על ידי סבטלנה ריימן, אחות במקצועה וקוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת P.M.E. בנוסף, מומחית זו מחזיקה בניסיון של 21 שנה בתחום שיקום העור והסרת השיער.טיפול הסרת שיער בלייזר בחיפה

כאשר אנו נראים נהדר – אנו גם נרגיש נהדר. הדרכים להשיג זאת הן רבות ומגוונות, כאשר בין היתר הסרת שיער בלייזר בחיפה היא הפתרון המומלץ. אין ספק, תחום האסתטיקה הוא חשוב מאין כמוהו – ובזכותו יפתחו לנו דלתות רבות. בין אם מדובר בראיון עבודה, אירוע משפחתי ובין אם מדובר במעמד חשוב אחר – בזכות נראות אסתטית נשדר בטחון ויופי.

כאשר אנו מדברים על הסרת שיער בלייזר, הכוונה היא להליך לאורכו משתמשים בקרן לייזר המאתרת את הפיגמנט של השערה – ומחממת אותה. החום עובר לאורך כל השערה, עד השורש שלה, ומשפיע על יכולת הצמיחה שלה.

אין ספק, לטיפול זה יתרונות רבים – כל עוד המומחים מבצעים אותו. בין היתר, מדובר בפתרון ארוך טווח, כאשר את ההסרה בלייזר ניתן לבצע במרבית האזורים בגוף. בין אם מדובר בידיים, בגב, בבית השחי, בבטן ובין אם מדובר ברגליים – מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. כך, תתקבל התוצאה הטובה ביותר.

הסרת שיער בלייזר בפנים

הסרת שיער בלייזר בפנים היא שיטה בטוחה, מומלצת ויעילה בזכותה תיהנו ממראה אסתטי. שיטה זו מתאימה למגוון רחב של אנשים בעלי דרגת שיעור שונה. כך או כך, על מנת לבצע את הטיפול על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל המומחים בתחום. סבטלנה קוסמטיקס סבטלנה ריימן מנהלת מרכז זה, המציע טיפולים מגוונים כדוגמת הזרקת בוטוקס, המסת שומן בגלי רדיו, הסרת שיער בלייזר, טיפולי בוטוקס, מיצוק עור הפנים בגלי רדיו ועוד.

הסרת שיער בלייזר בפנים לנשים – גם לכן יכולות להיות פנים חלקות, נעימות ויפות

ישנם אנשים הסובלים משיעור יתר באזור הפנים. גם אם מדובר בשיעור יחסית קל, מדובר בתופעה לא נעימה. כיום, ניתן להתמודד עם מצב זה ללא כל בעיה, כאשר הסרת השיער בלייזר היא הפתרון המומלץ והנפוץ ביותר. לקבלת מענה מקיף על נושא זה, ניתן ליצור קשר עם סבטלנה קוסמטיקס.הסרת שיער בלייזר בפנים – פתרון אסתטי לטווח הארוך

הפנים הם האזור הראשון והעיקרי בו מביטים, ובזכותו נתקשר עם הצד השני בהצלחה. לעיתים, ניתן להעביר רושם ומסר מוצלח גם מבלי שנוציא מילה אחת מהפה. במילים אחרות, וכאשר הפנים שלנו אסתטיות – כך נוכל ליצור רושם ראשוני מוצלח. מעבר לכך, לא רק נראה מצוין, אלא גם נרגיש נהדר. לשם כך, כדי לקחת את הצעד הראשון לשם השגת המטרה, מומלץ להתעניין באפשרות הבאה: הסרת שיער בלייזר בפנים.

בין אם מדובר בשפם, בין הגבות, עצמות הלחיים ובין אם מדובר באזורים אחרים בפנים – שיטת הסרת השיער בפנים הינה מומלצת ביותר. מדובר בהסרת שיער המתבצעת על ידי מכשיר קרן לייזר; מכשיר המאתר את הפיגמנט הכהה של השערה, מחמם אותה – ופוגע ביכולת שלה לצמוח מחדש. משום שהליך צמיחת השיער הוא מחזורי, ייתכן והשפעת ההסרה תהיה שונה.

כך או כך, ומשום שהליך זה הוא משמעותי, ומתבצע על עור הפנים העדין, רצוי לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים – ולהסתייע בשירות שלהם. רק כך תוכלו להבטיח תוצאות מרשימות ואיכותיות לטווח הארוך.הסרת שיער בקריותגרים באזור הקריות ומרגישים שהגיע הזמן להיפטר משיער במקום לא רצוי, סבטלנה קוסמטיקס כאן בשבילכם ומתמחים בהסרת שיער באמצעות לייזר מאזורים שונים בגוף לנשים וגברים. הסרת שיער הינו הליך קוסמטי, הניתן לבצע בדרכים שונות להסרת שיער מהמטופל, תוך כדי תשומת לב מרבית לצרכיו ובקשותיו של המטופל. סבטלנה קוסמטיקס הוא המקום המושלם להסרת שיער בקריות ואזור חיפה ומתבצעת באופן המקצועי והמסור ביותר בהשגחה ותפעול של אנשי מקצוע ייעודיים, בשימוש בכלים החדשנים ביותר אשר משלבים טכנולוגיות חדשניות כמו הסרת שיער בלייזר ועוד.

סבטלנה קוסמטיקס הבית שלך להסרת שיער בלייזר בקריות והסביבה

עם ניסיון מצטבר של 21 שנים בקליניקה של סבטלנה קוסמטיקס, אנו עושי הכל על מנת לשכלל ולשפר את היכולת שלנו. טיפולי הסרת שיער בקריות נעשים ברמה הטובה ביותר באזור ובארץ כולה על ידי צוות המטפלים המקצועי שלנו שעבר הכשרה מקיפה בתחום. אתם מוזמנים לפנות אל הקליניקה של  סבטלנה קוסמטיקס, המנוהלת על ידי סבטלנה ריימן. קוסמטיקאית פרא רפואית מקצועית מאין כמותה,  המחזיקה בניסיון, ידע כלים ומכשירים מתקדמים ביותר.
לקבלת מידע אודות כל הטיפולים וההליכים הקוסמטיים המתקדמים שלנו, צרו קשר עוד היום עם צוות המטפלים המקצועי והמנוסה שלנו.הסרת שיער ברמה הטובה ביותר באזור חיפה והקריות

באמצעות טיפולים להסרת שיער באוזר הקריות סבטלנה קוסמטיקס מביאה שיטה המסוגלות להוריד שיער באמצעים שונים המותאמים לצרכיו של הלקוח בדיוק ותוך שמירה על בטיחות העור והקרקפת , על ידי שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום. כך לספק לתושבי חיפה והסביבה את סדרת הטיפולים הטובה ביותר על מנת להיפטר משיער לא רצוי.

מתוך ניסיון רב והתמודדות עם סוגים שונים של עור ושיער, כך שאתם לא תפתיעו אותנו לכל בעיה יש פתרון מוכר וזמין עבור צוות המומחים של סבטלנה קוסמטיקס.

הסרת שיער בלייזר בקריות

סבטלנה קוסמטיקס מתמחים בהסרת שיער באמצעות לייזר מאזורים שונים בגוף לנשים וגברים. הסרת שיער בלייזר הינו הליך קוסמטי, בו מטפל מקצועי אשר עבר הכשרה על ידי החברה, מפעיל מכשיר לייזר ייעודי להסרת שיער מהמטופל, תוך כדי תשומת לב מרבית לבטיחות המטופל. הסרת שיער בלייזר בקריות בסבטלנה קוסמטיקס מתבצעת באופן המקצועי והמסור ביותר בהשגחה ותפעול של אנשי מקצוע ייעודיים, בשימוש בכלים החדשנים ביותר אשר משלבים טכנולוגיה של הקרנת אור וקירור האזור בו זמנית על מנת לצמצם את תחושת האי נעימות ולהבטיח את בטיחות התהליך.הסרת שיער בלייזר בקריות – מאזור הפנים ברמה הטובה ביותר

באמצעות טיפולים להסרת שיער בלייזר בקריות סבטלנה קוסמטיקס מביאה שיטה המסוגלת להוריד שיער באמצעות לייזר באופן מדיוק ותוך שמירה על בטיחות עור הפנים, על ידי שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום. כך לספק לתושבי חיפה והסביבה את סדרת הטיפולים הטובה ביותר על מנת להיפטר משיער לא רצוי.

מתוך ניסיון רב והתמודדות עם סוגים שונים של עור ושיער, כך שאתם לא תפתיעו אותנו לכל בעיה יש פתרון מוכר וזמין עבור צוות המומחים של סבטלנה קוסמטיקס.

סבטלנה קוסמטיקס הבית שלך להסרת שיער בלייזר

סבטלנה קוסמטיקס המנוהלת על ידי סבטלנה ריימן קוסמטיקאית רפואית מוסמכת מספקת מגוון טיפולי הסרת שיער בלייזר. אנו בסבטלנה קוסמטיקס בעלי נסיון של יותר מ- 21 שנים בתחום. בסבטלנה קוסמטיקס אנו דואגים לשכלל ולשפר את היכולת שלנו על מנת לספק עבור קהל הלקוחות שלנו את הטיפולים הטובים והמתקדמים ביותר בתחום. טיפולי הסרת שיער בלייזר בקריות נעשים ברמה הטובה ביותר באזור ובארץ כולה ועל ידי צוות המקצועי שלנו. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו  קשר עוד היום ובכך לשמעו אודות כל הטיפולים והשיטות להסרת שיער בלייזר שאנו מציעים.

לקביעת טיפול

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עוד בנושא

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים בנוסף לטיפולים בקליניקה, מגיעה אלינו ד"ר ארינה קוגל אשר מבצעת הזרקות של בוטוקס מקורי וגם של חומצה הילרונית ג'ובידרם. ג'ובידרם הינו

קראי עוד »
מתיחת פנים טבעית ללא ניתוח
עיצוב וסידור גבות

לסבטלנה קוסמטיקס שיטה ייחודית לעיצוב הגבה המותאמת אישית לכל אחד ואחת לפי מבנה הפנים והעין. עיצוב הגבות מתבצע בעזרת שעווה, פינצטה ומספריים קטנות וחדות אשר

קראי עוד »
מזוטרפיה

טיפול ברפיון וקמטים ובו מתבצעת החדרת חומצות וחומרים אקטיביים לתוך שכבות העור. התהליך מבוצע ע"י טכנולוגיה ממוחשבת אשר התוצאה נראית לעין כבר מהטיפול הראשון. המזותרפיה

קראי עוד »
קוסמטיקה לגברים עכשיו בצפון
טיפול פנים לגבר בצפון

טיפול פנים לגבר בחיפה והקריות טיפולי פנים כבר ממזמן אינם נחלתן של הנשים בלבד ובעשורים האחרונים גם הגברים נדרשים פתאום לרמת אחזקה אסתטית של מראה

קראי עוד »

לקביעת פגישה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן